.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای رایانه ای آگهی تبلیغاتی در مازندران

ثبت آگهی در اداره کل ارشاد مازندران برای اولین بار در کشور از فرآیندهای نوین رایانه ای برخوردار شد.

به گزارش مهر، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران عصر دوشنبه در مراسم نمادین اجرای رایانه ای آگهی تبلیغاتی در ساری با اشاره به مجهز شدن این اداره کل به ثبت هوشمند و رایانه ای آگهیها گفت: با تلاش متخصصان اطلاعات و فناوری و با بهره برداری از شیوه های نوین داده پردازی و قویترین بانک های اطلاعاتی موجود در جهان، نرم افزاری برای درج هوشمند آگهی ها و پیگیری سریع امور مربوط به آن با استفاده از کدهای چند رقمی تولید شد.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: این نرم افزار قادر است تا با استفاده از سیستم بایگانی و دسترسی سریع به اطلاعات، اطلاعات مربوط به آگهی، شرکت یا نهاد سفارش دهنده و روزنامه مورد نظر، روند قدیمی دست نویسی را منسوخ کرده و به بهترین شکل ممکن به ارباب رجوع خدمت رسانی کند.

گرجی عنوان کرد: این نرم افزار برای اولین بار در سطح کشور توسط این اداره کل در مازندران با زیرساختهایی قوی بهره برداری که مشابه آن در کشور موجود نیست.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین از ارائه این نرم افزار در نمایشگاه های فرهنگی که در ماههای آتی برگزار خواهد شد خبر داد.

وی یادآور شد: امید می رود با الگو برداری از شعار شکوفایی و نوآوری که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است گامهای رفیعتری را در عرصه خدمت رسانی به مردم برداریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.